teisipäev, aprill 01, 2008

151. Peatükk: Kollase Chevy esiklaaside paigaldus.

Enamus tänasest päevast möödus siis jällegi kollase kastiauto seltsis.
"Top Parts" lukksepad leidsid need mõned minutid vaba aega ning kolmekesi saime ette pusitud selle kahepoolse esiklaasi. Senikaua, kuniks nad omi töid tegid, püüdsin ma järjekindlalt toppida klaasidele ümber uut tihendit, mis oma jäikuse tõttu eriti painduda ei tahtnud. Nii et see võttis natuke hea hulka aega, enne kui ma sain tihendile lõpuks tõmbenööri ümber pandud ja klaas paigaldamist ootama jäi.

Siin pildil on siis see valge Cadillac tööde ootel ning samuti on mul üks GMC reisubuss värvimisjärjekorras. Seda ma olen need paar õhtut peale kollase kastiauto juures tehtud töid pahteldanud, lihvinud ja kruntinud. Nendest kahest ma räägin ka kohevarsti:

Tagaklaasil olev kleebis on ka vastav: Suurte Paatide Assotsiatsioon.
Nii et nüüd te siis teate, mida see SPA eesti keeles tegelikult tähendab.

Et aga jah, eriti kaua aega meil nende klaasidega ei läinudki. Üks mees tõmbas kabiinist tihendisoone sisse paigaldatud nööre ning teised kaks surusid väljaspoolt esiklaasitihendit oma pessa. Ja nii ta meil ette saigi:


Kusjuures selle erinevat tooni esiklaaside suhtes mul omanikuga juba telefonivestlus toimus. Ma siis raporteerisin, et üks klaas on palju sinakama tooniga, kui see, mis tal enne oli. Öeldi, et las ta jääb praegu nii, nagu ta on. Et sõitmist see vast eriti ei sega ja võibolla tulevikus saab ehk talle kunagi samat tooni teise uue klaasi ka kõrvale panna:


Samuti sain täna lõplikult paika pandud ka teise esitiiva. Tolle musta tihendiriba paikatoppimine ja sättimine võttis jälle hea hulka aega, et ta silmale enam-vähem viisakas vaadata jääks.
See on siis teadupärast seesama esitiib, mis vana värvi ja pahtlikorra alt välja ilmudes eriti mõlkis ning kortsus välja nägi:


Lõpetuseks veel üks pilt nendest kahest eri tooni klaasidest:


Kapotti me täna veel külge ei pannud, kuna kapotihinged olid mul veel töö juures ja lukksepad pidid vahepeal oma põhitöid ka tegema.
Nii et see lahmakas detail jääb siis homset päeva ootama.

Kommentaare ei ole: