laupäev, juuni 28, 2008

Väike vahepala.

Nagu näha, pole ma nüüd jälle siin jupp aega sõna võtnud.
Põhjus lihtne: Ühtegi sellist äramärkimist väärivat suuremat tööd pole tulnud, millest pilte teha või mida kirja panna saaks.
On küll uuritud ja maad kuulatud, aga praeguse seisuga on plaanid ainult jutu tasandile jäänud. Nii et mis seal ikka- ootame ja vaatame, mis edasi saab ja mida tulevik toob.

Hiljaaaegu tehtud punane sapakas on tagasi oma kodus ja omaniku valvsa silma all. Enne Jaanipäeva tegin valmis veel auto kaks ust ning külgedele käivad "tuuletaskud".
Praegu voolin tasapisi selle kollast värvi, Ameerika päritoluga veoauto kastidetaile teha. Millalgi järgmisel nädalal lähevad ka need värvi ja paralleelselt värvimisega hakkab autoomanik ka neid asju töö juurest enda poole koju viima, kus autogi seisab.

Minuni jõudnud info põhjal pidi meil olema juulikuu lõpus nädalapikkune kollektiivpuhkus. See tähendab siis seda, et "pood pannakse kinni ja nädal aega mitte üks sai enam".
Ma loodan, et ma saan tolle ajavahemiku kollase kastiauto montaažiga sisustatud. Praeguse seisuga pole auto juures ajapuuduse tõttu keegi suurt midagi teha jõudnud. Kuna mina ta laiali võtsin, siis iseenesestmõistetavalt tuleks mul ta ise ka kokku tagasi laduda. See aga nõuab aega ja kannatust. Paari nädalavahetusega niisugust tööd ära ei tee. Rääkisin sellest kollase kastika omanikule ka ja tema oli taolise asjade käiguga nõus.

Nii et kui nüüd kõik plaanipäraselt läheb, siis võibolla suve lõpus (millalgi) ehk õnnestub seda tibukollast autot natuke suuremale rahvahulgale ka näidata.

Kommentaare ei ole: