reede, jaanuar 12, 2007

35. Peatükk: Sm.Tamme "Volga" remondieelsed ettevalmistused, vol. 3

Tere taas.
Täna eriti selliseid suuri töid "Volga" juures teha ei saanud.
Ainult esitiivad ja põlle monteerisin küljest ära. Aga ega nendega madistamine võttis ka hea jupi aega.
Kusjuures ma juba aimasin, et mind ootab üks väääga paksu tavotikihiga kaetud "Volga" esiots ja eks ma katsusin seda arvestades ka ennast võimalikult vähe selle möksiga kokku viksida, aga et ta ikka nii ohtralt selle tavotiga kokku oli tehtud, seda ma ei osanud arvatagi. Igatahes tükk tegemist oli nende plögaste detailide ning nende kinnitusmutrite või poltidega, sest et enamjaolt pidi neid kobamisi selle paksu tavotikihi seest üles otsima, et kus nad enam-vähem asuda võiksid.

Kõigepealt, kui logarid sain eemaldatud, võtsin antenni tiiva seest välja.
See oli sõna otseses mõttes nagu tavotitünni kastetud:


Läks mul nende tavotiste detailidega aega, mis läks, lõpuks siiski tulid nii tiivad kui ka põll auto küljest ära:


Nagu ma siin mõned postitused tagasi kirjutasin, et ilmselt on see auto kusagil kunagi mingi avarii üle elanud, siis minu kahtlused osutusid tõeks.
Peale esipõlle ja tiibade eemaldamist tuli põlle tagant välja selline vaatepilt:

Nagu näha, siis parema poole stange kandur ja esipaneeli plekkserv on võrreldes juhipoolsega veidi deformeerunud. Eks seda saab millalgi täpsemalt loodi ja joonlauaga mõõta, et kui palju see parempoolne stange kanduri ots allpool on.
Kerevenituspinki sellise väikese kõksu pärast pole mõtet minna, sest et selle saab ka tavaliste plekitööriistadega korda.

Siin siis lähivõte sellest väikese avarii üleelanud parempoolsest esipaneeli nurgast:


Kõik äravõetud detailid, s.t. siis nii antenn, kui ka tiivad, suuna- ja gabariidituled ning esipaneel sai paberite sisse mässitud ja teibiga kinni, sest et neid jõuab sellest tavotist ka siis puhastada, kui kere juba valmis on.
Võibolla ostab"Volga" omanik sinna hoopiski uued suuna- ja gabariidituled, kes sedagi teab.
Iseenesest esteetilisem mulje jääks küll sel juhul.
Nüüd mõnel võibolla tekkis küsimus, et hea küll, tuled tuledeks, aga miks ma need vanad plekkdetailid alles jätan ?
Sellepärast, et kui uued esitiivad on mul kohale toodud, siis ma saan vanade pealt mõõtu võtta, kuhukohta täpselt tuleb mul selle väikese suunatule auk puurida, sest et osadel musta krundiga kaetud tiibadel on see auk juba olemas, aga osadel mitte.


Ja selline ta siis peale nina eemaldamist jäi:

Kommentaare ei ole: