laupäev, juuni 02, 2007

78. Peatükk: Sm. Tamme "Volga" kruntimine.

Jällegi on nädalajagu päevi möödas viimasest postitusest.
Selle aja sees sain ma lisaks muudele töödele ka Sm. Tamme auto niikaugele, et võis juba mõelda tema kruntimise peale- nagu mul planeeritud oli.
Kuna ülejäänud asjad nagu uksed, esitiivad ja kapott suuremat savimist ei vaja(nud), siis nood ma jätsin järgmisesse nädalasse.
Vaid tagaluugil oli ühes kohas lauge mõlk sees, mis tahtis pahteldamist saada. Tema ma krundin ka järgmine nädal koos ülejäänud keredetailidega.

Aga auto sai siis lõpuks peale suurt lihvimist selline:






Kui erinevad krundid peal(happekrunt+täitevkrunt), siis nägi ta välja lõpuks selline:




Paarist kohast läks täitevkrunt jooksma ka, kuna ta sai tehtud liiga vedel. Aga tollest pole midagi, kuna taldlihvijaga saab need kohad siledaks lihvitud.
Järgmine nädal tahaks auto millalgi ära ka värvitud saada. Eks näis, kuidas õnnestub.
Seekord värvin ma auto enne ja jupid pärast. Siis saab uksed ja muu kraami kohe peale värvimist autole külge istutada ja vaadata, kuidas nad tiibade suhtes jäävad ka.

Kommentaare ei ole: