Esmaspäev, juuni 04, 2007

79. Peatükk: Oma järge ootamas on GAZ 21.

Täna toimetati meie hoovi peale niisugune masin:



See saab siis olema mu järgmise kahe nädala töö, kui Sm Tamme auto valmis on.
Kuigi ma algul natuke kahtlesin nendes juttudes, kus väideti, et suuri pahteldamisi ja voolimisi selle masina kallal teha ei tule, sest et nii mõnigi kord on jutt võrreldes enda silme ees avaneva vaatepildiga midagi muud, siis seekord mul ei tulnud auto juures tehtavate tööde mahusse eriti skeptiliselt suhtuda.
Eks haljakskäiatud kohti oli seal küll, mis on, nagu piltideltki näha võib, ilmselt mingi aerosoolkrundiga üle susistatud, et nad seismisega roostetama ei hakkaks.

Üks kõige suuremat voolimist vajav detail on ilmselt see juhipoolne tagatiib:


Eks neid laperdavaid pindasid tuleb vast veel lagedale, kui auto sisse on aetud ja lahustiga see aerosoolkrunt maha pestud. Aga eks seda ole siis hiljem näha.

Tegin kapoti alt ka paar pilti:




Aga seda peaks mainima, et auto on küll täielik "paugupill": poolest pöördest turtsatas mootor ilma toore klapi abita käima ja töötades ei teinud ta ka selliseid kahtlaseid turtsatusi, vaid podises ühtlase rütmiga.
Nii et süda on vanakesel täitsa hea :)
Muidugi rool on tal üpris kehvas seisus, nagu enamjaolt kõikidel tolleaegsetel Volgadel, mis liiga kauaks päikese kätte seisma olid jäänud.
Aga vähemalt käigukang oli tal roolisamba küljes- ehk siis nii, nagu peab.
Osad GAZ 21 omanikud on küll, ilmselt mugavuse eesmärgil, käigukangi põrandale toonud ja/või gaz 24 käigukasti külge aretanud, aga siis see auto poleks enam "see päris".
Nii et ilmselt konkreetselt selle auto omanik hindab asja autentsust.

Eks siis, kui järgmine nädal hakkan tolle autoga rohkem tegelema, siis räägin tema juures tehtavatest töödest ka pikemalt. Praegu on temaga ainult garaazi sisse- ja väljapodistamise rõõm.

Kommentaare ei ole: