Laupäev, veebruar 09, 2008

131. Chevy kabiini lihvimine ja kruntimine.

Eile sai see suur kabiini kruntimisetöö ka lõpuks tehtud.
Kui nüüd ajaliselt arvestada, siis tegin eile sisuliselt kahe päeva töö ära, kuna alljärgnevatel piltidel kajastatav tegevus võttis mul kusagil 12 tundi aega.

Kui olin juhipoolset tagaseina hakanud kettaga vanast värvist puhtaks lihvima, siis kabiini allservas paelus mu tähelepanu üks veider, pahtli alt välja kooruv moodustis.
Vaadates seda pealeveetud pahtlikihti, sain aru, et midagi head selle alt tulemas pole.
Seepärast võtsin kuumaõhupüstoli ning hakkasin kabiiniplekki seespoolt kuumutama, et kogu see savikiht paremini lahti tuleks:


Plekki ühelt poolt kuumutades ning samas peitliga pahtlit kangutades ta järk-järgult siiski tuli:


Samuti pole klaaskiudpahtliga kokku hoitud:


Mis pahtlikihi all peitus:


"Päevakangelane" isiklikult:


Keegi millegipärast USA-s arvas, et tagaseinale on lihtsam mitu kilo pahtlit vedada, kui need paar mõlki natuke sirgemaks lüüa:


Mitme tunni möödudes sain sest tahaseinale pealeveetud savist siiski lõpuks jagu:


Tegin vahelduseks ühe uduse pildi ka põhja alt.
Näitamaks, et ka kabiinialune põrand on korralikult ära puhastatud ning värvitud:


Lõpuks oli asi niikaugel, et sain kabiini lõplikult vanast värvist ja kõigest muust pealekantud kraamist puhtaks lihvitud.
Seejärel lihvisin taldlihvijaga kõik pinnad üle ning katsin auto kinni.

Vaatepilt, mis avanes jällegi mitmete tundide pärast:


Eest ühelt küljelt:


Ja teiselt küljelt vaadatuna:


Happekrundiga ma kokku ei hoidnud. Seda lasin kabiini peale ikka päris isuga:


Eest:




Ja siis kui happekrunt ära kuivanud, läks aluskrundiks peale 2-komponendiline täitevkrunt. Ja sedagi mitu kihti:


Kõrvalistujapoolne külg:


Juhipoolselt küljelt vaadatuna:


Tegin veel paar võtet, et näidata, kuidas tehases liitekohti keevitati.
Ma arvan, et päris nii prosta see vaatepilt ikka olla ei tohiks. Nii et ilmselt peab neid kohti pahtliga, nagu ka muid kabiini osi, veidi esteetilisemaks muutma:


Juhipoolne piilar:


Tagumise seina vastu käivat kasti paneeli ma ajapuudusel paraku veel ära kruntida ei jõudnud. Kabiini lihvimine, matistamine, puhastus, katmine ning kruntimine nõudsid päris palju aega. Nii et jääb too detail saabuva nädala peale.
Vahepeal oli plekksepp veel ühe tiiva suutnud valmis meisterdada. Toda ma hakkan ilmselt esmaspäeval pahteldama ja lihvima, kuni selle kabiininurgaga tegeletakse.
Seal neid kohti oli tegelikult veel mis keevitust vajasid, aga see nurk oli praeguse seisuga üks kõige hullemaid.
Niisugused "üllatused" ei ole üldsegi mitte head ning pikendavad igasuguseid töid ja plaane.
Nii et see esialgu loodetud-arvatud järgmise nädala lõpul toimuv esimeste detailide värvimine lükkub ilmselt ülejärgmise nädala peale. Põhiline on, et kabiin saaks korralikult ära tehtud.
Mingu temaga siis niikaua aega kui läheb- peaasi et hea saab.

Kommentaare ei ole: