Neljapäev, veebruar 21, 2008

136. Peatükk: Tiibade lihvimine ja kruntimine.

Minust mitteolenevatel põhjustel kadus mul siin üksvahe internetiühendus ära.
Nii et see piltide ülespanek ja väike lisajutt sinna juurde jäid nüüd paar päeva hiljaks.

Aga tegemist on mul olnud pidevalt ja selle tegutsemise käigus hakkab tasapisi midagi ka valmis saama.
Üleeile sai omale täitevkrundi selga kasti otsapaneel, mida ma siin vahepeal olin püüdnud kuidagimoodi sirgemaks voolida. Ülimegagiga sirge ta nüüd ei saanud, aga vähemalt mingilgi määral sinnapoole.

Tiivad hööveldamist ootamas:




Kasti otsapaneel kruntimises:




Täitevkrunt peal:




Eile lihvisin höövliga üle kõik neli tiiba, mis läksid nüüdseks juba teistkordse ja ühtlasi ka viimase täitevkrundikorra alla.
Nagu piltidelt näha võib, siis see esialgu sirgena tundunud detail ei pruugi üldsegi sirge olla. Nii mõneski kohas oli pahtlit veidi paljuvõitu, mis tuli võrreldes ülejäänud pinnaga tasasemaks lihvida ja mõnes kohas tahtis pinnaõnarus pahtliga täitmist saada:




Esistange ja esiotsa vahel asuv kattepaneel:


Krunt peal ühel...


...ja teisel tiivapaaril:


Kattepaneeliga sama lugu:


Eile õhtul läks kastikas ka uuesti plekksepa juurde, kes asus neid kabiini nurkades ja servades olevaid vigastusi kõrvaldama. Täna korraks tema ruumi piiludes nägin, et parempoolse kabiiniküljega on ta juba suht edukalt hakkama saanud. Kabiini põrandaplekis olevad roosteaugu kohadki oli ta omal algatusel käiaga välja lõiganud ning sinna uue pleki asemele keevitanud.
Nii et lootust on see kabiin millalgi järgmisel nädalal uuesti enda valdusesse saada, et ma saaksin temaga pooleliolevast kohast jätkata:

Kommentaare ei ole: